SOCIAL MEDIA

Obsługa social mediów to obszar, który często robiony jest byle jak i traktowany po macoszemu. Pamiętaj, że Twoi Klienci czekają na Ciebie na Facebook’u, Instagramie, Linkedin. Rozmawiaj z nimi i przedstawiaj swoją markę, aby zbudować z nimi więź. Regularny kontakt pozwoli Ci na rozwinięcie trwałych relacji z Twoimi Klientami.
Social media to również świetny kanał sprzedażowy. Możliwości dotarcia do wybranych Klientów, doskonałe narzędzia analityczne pomogą rozwinąć Twój biznes.

Pamiętaj, że obsługa social mediów to zadanie na całą dobę. I że największe kryzysy pojawiają się w weekendy. Nie możesz przespać odpowiedzi na komentarz czy pytanie. Potrzebujesz wsparcia w obsłudze mediów społecznościowych, ale nie wiesz od czego zacząć? Pomożemy Ci w tym.


Skontaktuj się z nami, przygotujemy ofertę specjalnie dla Ciebie:
info@frontemdoklienta.pl

Modele obsługi social mediów:

Pakiet miniPakiet mediumPakiet PRO-BIZNES
Najbardziej skuteczny!
4 posty miesięcznie6 postów miesięcznie8 postów miesięcznie
plan postów na każdy miesiącplan postów na każdy miesiącplan postów na każdy miesiąc
umieszczanie grafiki w postachumieszczanie grafiki w postachumieszczanie grafiki w postach
hashtagi w postachhashtagi w postachhashtagi w postach
Bieżący nadzór, walidacja i optymalizacja wszystkich ww. działańBieżący nadzór, walidacja i optymalizacja wszystkich ww. działańBieżący nadzór, walidacja i optymalizacja wszystkich ww. działań
interaktywne quizyinteraktywne quizy
marketing szeptany (w komentarzach), komunikacja z fanami, obsługa zapytań handlowychmarketing szeptany (w komentarzach), komunikacja z fanami, obsługa zapytań handlowych
Prowadzenie fanpage na portalu Instagram.Prowadzenie fanpage na portalu Instagram.
pozyskiwanie fanówpozyskiwanie fanów
udostępnianie postów na portalach społecznościowych o zasięgach ponad 200 000 użytkownikówudostępnianie postów na portalach społecznościowych o zasięgach ponad 200 000 użytkowników
raport miesięczny z działańraport miesięczny oraz analiza i raportowanie na podstawie Google Analytics
Konkursy – opracowanie regulaminów, zasad konkursu, promocja i bieżące prowadzenie, komunikacja z uczestnikami.
reklama na facebooku *
reklama na messengerze *
reklama na Instagramie *
profil na Linkedin
pozyskiwanie opinii na profilu
sklep na facebooku
marketing szeptany na profilach branżowych
*po ustaleniu z Zamawiającym. Kwota nie obejmuje budżetu kampanii